Česká pošta zavádí nové služby
Česká pošta od roku 2012 přináší nový způsob doručování balíků a služby s tím spojené. Novinky máme hned v názvu služeb. Nové označení je Balík do ruky a Balík na poštu . Změn je několik, ale ta hlavní která se dotkne snad každého internetového obchodu je v určení koncové pošty pro vyzvednutí balíku.
Zákazník v internetovém obchodě bude mít možnost zvolit si poštu kam chce balík doručit. Česká pošta zákaznika bude informovat SMS, e-mailem že je balík na dané poště připraven k vyzvednutí. Při této volbě Česká pošta nebude rozvážet vaší zásilku. A jak to bude fungovat?
Řekněme že jste zákazník z Brna a objednáte si nějaké zboží na internetovém obchodě. Víte ale že následujících 30dní se budete pohybovat v okolí Znojma. Při objednávání si tedy zvolíte Balík na poštu a zvolíte si poštu ve Znojmě. U výběru pošty máte i adresu a tato adresa musí být obsažena i v potvrzení objednávky. Aby jste věděli kde si máte vyzvednout balík. A také byste měli dostat od internetového obchodu číslo balíku pod kterým bude zásilka poslána. Jakmile vám internetový obchod odešle balík tak Česká pošta zašle zprávu o tom kdy si můžete vyzvednout balík na poště ve Znojmě. Pro vyzvednutí na poště ve Znojmě vám pak bude stačit číslo balíku a doklad totožnosti. Co se týká doby doručení tak zde Česká pošta chce docílit stejného doručení jako u Obchodních balíků což je jeden pracovní den. Tato doručovací doba bude stejná jak pro zásilky Balík do ruky i Balík na poštu. Za předpokladu že balík bude podán do určité hodiny tak aby Česká pošta balík stihla přepravit.
Způsob jakým se bude vybírat na internetovém obchodě pošta bude u každého jiná. Tato změna pro výběr České pošty bude dostupná i pro internetový obchod ZenCart. Jestli chcete tuto novinku ve svém obchodě, neváhejte nás kontaktovat.