Testujeme doplněk Zencart - Česká pošta - obchodní balík
Testujeme doplněk pro ZenCart - ČESKÁ pošta. Doplněk pro zjištění v jakém stavu se nachází daný obchodní balík. Trápí vás věčné kopírování čísel balíků na stránky České pošty aby jste zjítili v jakém stavu je odeslaný balík. máme pro vás řešení pro sledování zásilek.
Jedná se o doplněk k už existujícímu modulu ADD TRACKING ID. Naše modifikace je doplněním k modulu ADD TRACKING ID možnost detekce stavu odeslané zásilky. Na základě stavu odeslané zásilky se změní stav objednávky v administraci obchodu. Pro základní stavy objednávek je možné nastavit reakci.
příklad:
odešlete obchodní balík ČP - dobírka a po 5 dnech chcete zjístit v jakém stavu je daná zásilka. Předem máte nadefinované v obchodě reakci na stav zásilky.
stav zásilky : doručeno = automatická změna satvu objednávky na : doručeno
Takže se dá řící že v rámci administrace si procházíte objednávky a kliknutím zjistíte průběh zásilky a automaticky na základě stavu zásilky se upraví stav objednávky v obchodě.
Jednim kliknutím zjístíte stav zásilky a zároveň změnu stavudané objednávky.